יום שלישי, 23 באוקטובר 2012

וילה על הנוף במושב כחל



וילה על הנוף שוכנת בגליל העליון כ-20 דקות נסיעה מטבריה וממוקמת בקרבת המושבה ראש פינה,
במושב כחל, על צוק ואדי עמוד.
.


וילה על הנוף מתפרשת על שני מפלסים. בוילה 4 חדרי שינה זוגיים + חדר ילדים וסוויטה עם כניסה נפרדת הנמצאת סמוך לווילה הנקראת סוויטת מאיה.
במפלס העליון של וילה על הנוף ישנם 3 חדרים זוגיים ובמפלס התחתון חדר שינה זוגי וחדר ילדים מעוצב. בכל חדר תוכלו ליהנות ממסך LCD עם חיבור לערוצי YES, מיטה זוגית מפנקת,פינת טואלט יפה,מיזוג אוויר,ארון בגדים,אינטרנט אלחוטי וחדר רחצה צמוד עם מקלחת ושירותים. סוויטת מאיה זו סוויטה פרטית הכוללת ג'קוזי זוגי,מטבחון יפה ומאובזר,חדר שירותים ומקלחת,מיזוג אוויר,מערכות ישיבה מעוצבות,ישנה אפשרות לשכור את המתחם כולו בפרטיות.

במתחם המרכזי של הוילה ישנו סלון מרווח עם פינות ישיבה המשתרע במרחב גדול לבילוי משותף. לרשותכם מערכת קולנוע ביתית עם חיבור ללווין וטלוויזיית LCD 55 אינץ' ליד הסלון ישנו שולחן ביליארד מקצועי,מטבח מאובזר הכולל: מקרר גדול,תנור אפייה וגריל,מיקרוגל,מתקן למים קרים וחמים,כיריים לבישול ופינת אוכל גדולה ומהודרת המיועדת ל-12 סועדים.

ניתן  להזמין מראש ובתשלום נוסף, ארוחות בוקר,עיסויים מקצועיים, כמו כן,בהגיעכם לוילה תקבלו משקה לימונצ'לו על חשבון הבית,שוקולדים טעימים,בקבוק יין טוב,חלב טרי ופירות מכל טוב.

מתחם הבריכה והספא - במפלס העליון על קומת הגג תפנקו לכם עם בריכת שחייה גדולה המחופה בדק לבן,סאונה,ג'קוזי ספא זרמים המתאים עד -5 אנשים ופינות ישיבה מוצלות לשבת ולהירגע.

המתחם החיצוני- במתחם החיצוני של הוילה ישנה חצר גדולה עם תאורת גן,מדשאה,עצים ומתקני משחק לילדים,פינות ירוקות הנוטפות פסטורליות,פינת טבון ועל האש,זולות פרטיות מול הנוף לכנרת,נחל עמוד והרי הגולן.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה