יום שלישי, 13 בנובמבר 2012

איפה לישון באמירים ?


באמירים יש כ 180 חדרי אירוח בכל הרמות ולכל ההרכבים המשפחתיים. יש צימרים המאחרים רק זוגות, ויש צימרים משפחתיים בסגנון בקתות עם עליית גג ובה מיטות לילדים, מטבחונים מאובזרים, גינה יפה. נוף גלילי הורס יש כמעט בכל פינה וחלון.

הבקתות של מיכל
שתי בקתות לזוגות. האחת סוויטת אלון מעץ והשנייה סוויטת דובדבן מאבן וזכוכית. כל יחידה מבודדת יש נוף, מרפסת וגינה קטנה. בפנים בקתה גדולה מאוד ומרווחת, שיש בה מיטה, פינת אוכל, סלון מאובזר בטלוויזיה, ספריית די.וי.די., מטבחון עם מכונת אספרסו, ובפינה נפרדת חדר הג'קוזי, מול החלונות והצמחייה. מיכל מטפלת בכירה בזן שיאצו, מציעה גם טיפולי גוף ונפש, עיסויים, מעגלי נשים ומדיטציה וסנדאות של קלפי זן.

נוף 10
מיקומם בקצה היישוב, קרוב למצפה כנרת, מעניק לשתי היחידות של נוף 10, נוף נפלא של הכנרת, ג'קוזי, סוויטות יפות, מטבחון עם מכונת אספרסו, גרינולה, שוקולד ועוד. טיפולים ועיסויים.

ג'קוזי ביער
מתחם הצימרים של מיכל פילר, שקיבל את שמו הודות למבנה העץ בלב היער ובו ג'קוזי לשרות אורחי ההמקום. כאשר החבל שתוחם את השביל לג'קוזי סגור - זה אומר שמישהו משתמש בו, כשהוא פתוח, אפשר להיכנס, להתפשט מול חלונות הזכוכית ולטבול מול היער. בבקתות יש ג'קוזי פרטי, קולנוע ביתי, מטבחון ועוד הרבה. מתאים לזוג או לזוג פלוס שניים. פילר גם עורכת במקום סדנאות דמיון מודרך, סדנאות לזוגות, טיפולי ספא זוגיים ועוד. המקום מתמחמה בחבילות נופש מרגיעות.

הסעודה האחרונה
שבע סוויטות בעלות שמות מפתים, מרוהטות בטעם רב ושונות זו מזו, פונות לנוף נהדר, עם ג'קוזי נפרד, מכונת אספרסו, יין ופירות יבשים ושלל פינוקים נוספים.

הבית של שירי
בית בגודל 90 מ"ר, עם מרפסת יפה בתוך בוסתן עצי פרי ונוף פנורמי. המטבח מאובזר והמקרר עמוס, יש מזגן וקמין וקולנוע ביתי, פרטיות מוחלטת ואווירת בית.

הסטודיו של בלום
הסטודיו של בלום הוא בית קטן ומרווח בתוך חצר, שבו מיטה זוגית ועוד המון מקום למזרנים של הילדים. יש מטבח מאובזר, ג'קוזי, ספרייה, טלווזיה, גינה חמודה.

ארץ הגליל
מתחם יפה של צימרים מעץ, ארבעה מהם מתאימים למשפחות: זוגות החמושים בשלושה, ארבעה ואפילו בחמישה ילדים. הבקתות חדשות ו יפות, יש בהן שירותים כפולים ומקלחות, סלון ופינת אוכל, חדר הורים ומרפסת, ולמעלה עולים לגרליה בסולם עץ ומגלים 4 מיטות חמודות לילדים ויש גם סוויטות להורים ולילדים במפלס אחד. יש אינטרנט חופשי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה