יום שני, 12 בנובמבר 2012

מלונות בעין כרם ירושלים



עין כרם
בעין כרם יש כ 30 צימרים, כולם בבתי אבן קטנים וציוריים. המחירים נוחים, ומשפחות בכל סדר גודל ותקציב ימצאו מקום.

סודות עין כרם
סודות עין כרם היא מיני וילה יפה ומרווחת מאבן, ובה מקום לשישה: שני חדרי שינה עם מיטות זוגיות מחופות באפיריון וספה נפתחת לשני אנשים נוספים. מטבח מצויד, פינת אוכל מרווחת, מזגן, סלון עם טלוויזיה, ספרייה וחדר אמבטיה, מכונת כביסה וגינה מתוקה, שגם בה אפשר לאכול. 900 שקל לזוג ללילה בסוף שבוע, ועוד 100שקל לכל ילד או אורח נוסף. השפית, שמנהלת את הצימר, תכין ארוחת בוקר לפי הזמנה בתוספת תשלום.
עתליה


בצל הגפן


בצל הגפן הם שני חדרי אירוח בעמק התימנים, עם נוף נהדר לטראסות וחלונות גדולים, חצר יפה ובה עבודות אמנות ופסלים של בעלי הצימר, יואב ואניה, פינת תה, קפה, חלב ושוקולד. 650 עד 850 ללילה לזוג. תוספת של 75 שקל לילד.







היין 9


היין 9 נמצא ברחוב כרמיה, קצת מעל השכונה, אבל בגלל המיקום מרוויחים את הפנורמה היפה הכוללת את כנסיית הבצלים הרוסית. היחידה מתאימה לעד חמישה אנשים וכוללת מטבח מצויד, חימום רצפתי ופינת אוכל. 500 ש"ח לזוג באמצע השבוע ועד 1000 שקל בסופשבוע.





הבוסתן הרומנטי

הבוסתן הרומנטי הוא שתי יחידות אירוח יפות ומאובזרות בגן מבודד למדי הצופה על עמק התימנים. 570 עד 670 שקל ללילה באמצע השבוע לפי גודל היחידה 870 עד 970 שקל בסוף השבוע. המחירים כוללים ארוחת בוקר






מלון הבוטיק אלגרה

מלון הבוטיק אלגרה  כולל שש סוויטות שכל אחת מעוצבת אחרת וכולן ביחד בהחלט עונות לתואר מקסימות. זהו מלון לזוגות בלבד, וחלק מחוויית ההתבודדות הוא מסעדת שף בקומת הכניסה. לילה באמצע השבוע יעלה 2000 שקל ובסופשבוע 2,300ש"ח כולל ארוחות בוקר וערב.





האחיות רוזארי
לינת מנזר מובילה אל מעלה מדרגות הביקור המובילות אל כנסיית הביקור, 11 חדרים, 400-600 שקל לזוג בסופשבוע, לא כולל ארוחת בוקר. יש גם חדרים עם מיטות לילדים.

האחיות נוטר-דאם דה ציון
לינת מנזר החדרים סגפניים ויש מיטות יחיד מחוברות. ארוחת הבוקר מוגשת בחדר אוכל שהוא הכלאה בין צבא לקיבוץ. אבל המחירים מ 275 שקל לחדר יחיד ועד 850 שקל לחדר ובו חמש מיטות, נוחים מאוד וכוללים את ארוחת הבוקר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה