יום שלישי, 6 בנובמבר 2012

חופים, טיילות וטיולים בחיפה

חופים, טיילות וטיולים בחיפה

חופי ים

אין כמו החופים של חיפה כדי לטעום מאווירה של פסטיבל ים תיכוני כמו בריווירה אמיתית. רצועת החוף של חיפה משתרעת מהחוף השקט, דרך הטייילת של בת גלים עד לתחנת הרכבל ומשם אל חוף הכרמל ומרכזי בילויים באזור מלון מרידיאן ואז דרומה, אל חוף דדו והחוף הטבעי הנמשך עד עתלית. שפע של מקומות בילוי לאורך טיילת החוף הדרומי, מוסיקה והרקדות, בתי קפה על המים, פאבים, מסעדות ושלל מוקדי פעילות לכל המשפחה, בריכה לפעוטות ומתקני משחק, חוף בת גלים, חוף השקט, חוף זמיר, חוף דוד, חוף דדו דרום ושרותי הצלה בבחודשי הקי.

טיילת בת גלים

המקום נושק להר ולים. טיול רגלי לאורך חוף הים, מסעדות, בתי קפה, מועדוני צלילה וגלישה ותחנת הרכבל התחתונה.

טיילת פנורמה - טיילת לואי

טיילת לואי היא אחד המקומות היפים בעיר לטייל ולהירגע על רקע תמונת נוף פנורמית מדהימה של הרי הגליל ומפרץ חיפה. הטיילת נמתחת על רכס הכרמל לאורך רח' יפה נוף ובסמוך למרכז הכרמל בקטע שבין מלון דן פנורמה לדן כרמל. היא מאפשרת מבט המשקיף על העיר חיפה , מפרץ עכו, ראש הנקרה, הרי הגליל וגם על הגנים הבהאים הנמצאים למרגלותיה.

מדרחוב נורדאו

שוכן בלב שכונת הדר הכרמל ובו חנויות, בתי קפה, מסעדות ופאבים. במדרחוב מתקיימים מופעי רחוב בחודשי הקיץ.

טיול רגלי באתרי העיר

מסלולי הטיולים הרגליים בעיר מובילים אל אתרים היסטוריים וארכיאולוגיים מחד, ומרכזי מסחר מודרניים מאידך ומשלבים בתוכם מוזיאונים שחיפה מתברכת בהם וכן תצפיות נוף מרהיבות, המהוות את אחד אחד מכרטיסי הביקור הבולטים של העיר. המסלולים מאפשרים לחוש את דופק החיים בעיר וכן למצוא מרגוע בחופי הרחצה, בחורשות המוריקות ובפארק הכרמל. אזורי טיולים מומלצים: העיר התחתית, הדר הכרמל, מרכז הכרמל, המושבה הגרמנית, רכס כוכב הים (סטלה מאריס) ושכונת כאבכיר.

טיול רגלי בחיק הטבע

מסלולי הטיולים הרגליים מאפשרים ליהנות מהטבע, לסייר בחלק מהואדיות הירוקים של חיפה ולפגוש בצמחייה עשירה, בבוסתני פרי ובאתרים היסטוריים מרחיבי דעת ולב. המסלולים מסומנים בסימונים המקובלים של החברה להגנת הטבע: מסלול נחל אזוב, מסלול נחל שיח, מסלול נחל לוטם. מידע נוסף בחוגי סיור חיפה ובבית ספר שדה כרמל.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה