יום שבת, 23 בפברואר 2013

קמפינג בקלות ...



easycamp פיתחה קונספט חדש בתחום הקמפינג והטיולים: הקמת מתחמי קמפינג בהזמנה אישית וברמה של 5 כוכבים בכל מקום בארץ, גם בעומק השטח- לטיולי ג'יפים, אופניים ולמטיילי שביל ישראל. בכך אנחנו חוסכים לכם את רכישת הציוד, את ההתארגנות וההעמסה בבית, את השינוע, הפריקה וההקמה בשטח, את הפירוק ושוב את ההעמסה... אתם יוצאים לנפוש ולטייל ואנחנו דואגים לכל השאר עד הפרטים הקטנים ביותר. בקיצור, תארזו מברשת שיניים... בנוסף, אנחנו משכירים מגוון רחב של ציוד שטח איכותי שיענה על כל צורך.



חברת קמפינג, שמציעה להקים מחנה מושלם ומבטיחה נופש כמו מלך. בחנות האינטרנטית של איזיקאמפ אפשר למצוא את כל מכלול הציוד הנדרש לחופשה קפמינגית וללינת חוץ, כמו גם השלמה לציוד קיים. את הציוד אפשר לאסוף בדרך לחופשה בחנות החברה בקיבוץ חוקוק מעל הכינרת, או לבקש הובלה והקמה בשטח בתוספת תשלום. חבילה משפחתית למשל, כולל אוהל לשישה אנשים, מזרנים עם מצעים, מגבות, רשת צל, מחצלות, שולחן וכיסאות, תאורת לד, גריל ופחמים, צידנית, מכל מים לשתייה, ארבעה כיסאות ים וערכת קפה מאובזרת. אם החברה מקימה לכם את האתר, אתם יכולים להשאיר את הפסולת מאחור - איזיקאמפ מבטיחה לנקות ולמחזר ולדאוג שהאתר יישאר נקי לחלוטין.



החברה מציעה גם שדרוגים ופינוקים כמו צידניות עם בירות קרות, רשת לכדור עף, עץ למדורה, סאג' לפיתות על המדורה, סירי פויקה, זולות לאירוח, טאבון לאפיית פיצות וגם מקלחת ושירותי שדה. בכל עת אפשר להתייעץ עם נציג החברה על מיקום מומלץ ומותר על פי החוק להקמת המאהל.


איזיקאמפ טל' 04-6799725 להזמנות לקבוצות


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה