יום שני, 11 במרץ 2013

טיולי תומקארים, ריינגרים וג'יפים


טיולי תומקארים, ריינגרים וג'יפים
אם כבר מגיעים אל הכינרת הכי מהנה לעשות זאת באקסטרים. החווה נמצאת במושב אמנון שבצפון הכינרת, בפינת טבע נדירה מעוצבת ומטופחת מול נופה הקסום של הכינרת והרי הגולן. קסדה על הראש, בגדים שאפשר להרטיב וזהו, אפשר להתחיל 'לעוף' על גבי באגי או רנג'רים, אל אותם הנופים עליהם השקפתם מהגבעה בה ממוקמת 'חויות שטח' שביישוב אמנון.

מסלול בנהיגה עצמית "קסם על שפת כנרת"
אקסטרים גם יכול להיות הכי רומנטי כאשר נכנסים לאווירה דרך מטעי ליצ'י ומנגו מבושמים, עטופים בנופי בזלת פראיים המחברים ביחד הרים של גולן וגליל (הר האושר והארבל) ודוהרים לכיוון תצפית 'נוף סובב כינרת' עוצרת נשימה.
על שפת הכנרת תחכה לכם הפסקה מפנקת ובה קפה/תה וכיבוד מלווים בסיפורים והסברים מפתיעים על האזור ...ואם עד עכשיו הצלחתם להישאר רטובים, כעת הזמן לטבול לרחוץ או לשכשך במי הכינרת המרגיעים.
חוזרים. נהיגת שטח מהנה תעלה אתכם אל עבר מעלה הגבעה ממנה יצאתם.
אם כבר רומנטיקה, ממש לא חייבים להיפרד כאן. את הלילה תוכלו להעביר כחוויית קמפינג V.I.P. הנועד לכם - האוהבים תנאים מפנקים גם בלינה עטופה נופים אקזוטיים.

פרטי הטיול: אורך המסלול כשעה ורבע.
מתאים לזוגות, קבוצות ומשפחות (לפצפונים הביאו את מושב הבטיחות )


מסלול 'בין הנחלים' – לזרום בשיא הקיץ
הפעם 'תזרמו' לאורך ערוצי נחלים יפיפיים, רכובים על טרקטורונים ורנג'רים.
זהו מסלול חורפי בלתי נשכח דרכו תחוו את זרימת הנחלים מהירדן לכנרת.
נצא ממושב אמנון אל עבר מטעי המנגו והבננות הירוקים, נעצור בתצפית הפורסת בפנינו כנרת כחולה, סביבה הרים גליליים והרי גולן פראיים, נסע אל עבר גשר אריק ונכנס אל שמורת הבטחה ומשם מתחיל הכיף האמיתי, את נחל הזאכי ונחל המג'רסה נחצה תוך כדי נסיעה בתוך המים.
חורף, ספורט, הנאה, כל שנותר הוא לעצור בפינת חמד יפה להפסקת תה צמחים מחממת וכיבוד ובסיום הפינוק, להתניע את הטרקטרונים בחזרה אל 'חוויות שטח', דרך מסלול הנוסע לאורך חופי הכנרת ומשלים חוויה אתגרית משופעת במים.

פרטי הטיול: אורך המסלול כשעתיים וחצי עד שלוש שעות
מתאים לזוגות, קבוצות ומשפחות (הביאו את מושב הבטיחות של הילד)

מסלול ג'יפים –משפחות וקבוצות חברים מגלות מסלולים סודיים בטבע...

חשבו איזו חוויה זו לשבת בג'יפ ולהיכנס אל עומק השטח, אל הפינות הנידחות והאקזוטיות ביותר, אלו שמגלים רק על ידי מדריך ש'חי את השטח' ומכיר כל פינה בו.
מדריך שיודע לגלות בפניכם את סודות עומק השטח מזוויות שלא ניתן להגיע אליהם בטיולים רגילים, גם אם מדובר במקומות ידועים כמסלולי מים באיזור הירדן, ביריה, החולה ועוד...
בילוי בלתי נשכח למשפחות עם ילדים או לקבוצות חברים.
(עד 7 מקומות + מדריך נוהג)

ספארי לילה בג'יפים ;
נצא לתפוס את השקיעה או אפילו מאוחר יותר שכבר חשוך, לטיול ספארי לילה שכולו חוויה.
טיול העורך שעתיים בליווי פנסים אישיים, מוסיקה לפי בקשתו וטעמו האישי של הלקוח, מדריך מקצועי, מנוסה ובעיקר כייפי שיתן לנו את חווית טיול הג'יפים בלילה, בו יש ערך מוסף ונוסף לכל שאר האטרקציות שמציע המסלול והטבע הגלילי.
נתחיל במעברי מים בנחלים השונים, נאתגר את הג'יפ במהמורות הדרך ( עליות, ירידות), נחצה נחלים
נעצור לקפה שטח אסלי נקווה לפגוש את חיות הבר החיות באזור שזו סביבתן הטיבעית אשר יוצאות עם החשיכה לחפש ולצוד את מזונם ועל- כל זאת יסביר לנו בהסברים קלילים ומענינים המדריך שלנו.

הטיול מתאים לזוגות משפחות עם ילדים, המתרגשים לפגוש חיות בר אשר הם לא מורגלים לפגוש בחיי היום- יום.
כל החוויה המתקבלת היא חוויה בלתי נשכחת שרק חוויות שטח יודעים להעניק כי השטח זהו הבית שלנו.

לפרטים :havayot55@walla.com , 050-7206431


האתר מציע : אירועים ברית/ה; בר/ת מצווה; חתונות ; אירועי חברה מגוונים; ימי כיף לקבוצות בשילוב טיולי שטח בנהיגה עצמית; תומקארים וריינגרים לכינרת, קיאקיים; סדנאות; ארוחות שטח; סיורים רגליים ; יקבים; מסיבות ועוד. לינת שטח לזוגות/ משפחות/ קבוצות 8 חושות בנויות ומרהיבות, מדשאת ענק ממוקמת על צלע ההר והופכת כר דשא טרי לתמונה פנורמית, בה תוכלו למקם את האוהלים שהבאתםץ


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה