יום שני, 11 במרץ 2013

ורד הגליל - תופסים שלווה בחווה


חוות הנופש ורד הגליל ממוקמת על גבעה הצופה לכינרת. מאז שנות השישים, מציעה לאורחיה חופשה בחווה של 120 דונם בין צמחייה רבה נוף ובוסתנים, אירוח בבקתות ודירות מעץ ואבני בזלת מקומית, ארוחה טובה במסעדת ורד הגליל - מסעדה כפרית בסגנון אמריקאי בלב החוה, רכיבה על סוסים, אופניים, טרקטורונים וג'יפים, טיפולי גוף, נוף שקט ושלווה...



היסטוריה
יהודה אבני בעל החווה הגיע משיקגו בגיל 23 ופגש את יונה. בשנת 61 עלו צפונה יחדיו. אהבתו לסוסים, לאוכל טוב, לטבע ולאנשים הנחו אותו לבחירת הגבעה הזו הצופה לכנרת ולקביעת אופייה של החווה. השטח היה מכוסה קוצים וסלעים והפיכתו לקרקע בה ניתן לשתול לזרוע ולבנות היתה קשה וממושכת, במהלך השנים שחלפו עוצבו פניה של החווה תוך רצון שהבאים אליה ייהנו מהאירוח, מהסוסים, מהאוכל, מהטבע, והשלווה - באווירה משפחתית חמה ויחס אישי כחזונם של יהודה ויונה.

חוות הסוסים של ורד הגליל
חוות הרכיבה של ורד הגליל הינה בעלת מסורת וניסיון בהדרכת טיולי רכיבה מהראשונים בארץ - מאז שנת 1965. הכרת האזור מעל גבו של הסוס הינה חוויה מיוחדת במינה. טיולי הרכיבה יוצאים מהחווה במגוון דרכים למול נופם הקסום של הכנרת הרי הגליל והגולן, רכיבה רומנטית למול שקיעה לזוגות, רכיבה לקבוצות וטיולי "בוננזה לכינרת" המיוחדים רק לורד הגליל - מסלול חווייתי מאתגר לקאובויים מתחילים ורכיבה לילדים בשטח החווה. בחווה בית ספר לרכיבה מערכית "ווסטרן" הפועל משנת 1992, המציע שיעורי רכיבה למקומיים, לאורחים, מזדמנים וללנים בחווה, וכן רכיבה טיפולית.

מסעדת ורד הגליל
מסעדה כפרית כשרה בסגנון אמריקאי, ארוחת בוקר גלילית ותפריט צהריים וערב עשיר ומגוון: בשרים משובחים, מבחר ראשונות, סלטים, מנות לצמחונים, לילדים וקינוחים מיוחדים, אווירה נעימה, שירות ויחס אישי במבנה עץ ואבני בזלת בלב החווה.

האירוח בחוות ורד הגליל
בחווה 21 בתי נופש קסומים מעץ ואבן בזלת מקומית לאירוח זוגות, משפחות וקבוצות לאירוח פרטי או עסקי. כל הבתים - בקתות ודירות הינם בתי קרקע הפזורים בשטח החווה בין צמחייה נוף שקט ושלווה. הבתים מאובזרים בטוב טעם ונותנים הרגשה ביתית נעימה וחמה, מרובם תיהנו מנוף להרי הגליל, הגולן או הכנרת. לכל מתארח יש את המרחב שלו, הגינה, הנוף, פינת הצל השקט והשלווה שלו.

מתחם טיפולים "קרוב לטבע"
המתחם משדר חמימות ביתית העוטפת אותך בחום ובאהבה, המטפלים מנוסים, מוסמכים הנותנים יחס אישי, במקום ניתן להעביר מספר שעות מענגות בטיפולי גוף מקצועיים ומפנקים או ביום פינוק המשלב טיפולים ובילוי בסאונה פינית וג'קוזי רחב בטבע תחת כיפת השמיים, המתחם ממוקם בפינה ירוקה נסתרת ושקטה בחווה.

אירועים בחווה - כשר
שטח חוות ורד הגליל משתרע על כ 120 דונם, טבע, צמחייה, נוף ואווירה המתאימים לקיומם של אירועים. אירועים פרטיים כמו ימי הולדת עם חברים או בחיק המשפחה המורחבת; מסיבת רווקים/ות/ ברית/ה/ בר/ת מצווה/ חתונות אינטימיות.

פעילויות לחברות - ניתוק ממירוץ החיים
רוצים לצאת ליום מגבש, מרתק, חווייתי עם הרבה זמן מחשבה ותוכן, לא סתם עוד יום להעביר את הזמן - אז הגעתם למקום הנכון! היום האולטימטיבי - ארוחות במסעדה ובשטח החווה; ערבי קונספט ; ימי עיון וכנסים; לינה בבתי נופש קסומים; מתחם טיפולי גוף; פעילויות אתגר עם סוסים; טיול בוננזה לכינרת עם לינת שטח; טיולי ג'יפים, טרקטורונים, אופנייים בחווה ובשטח; מבחר סדנאות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה