יום שלישי, 31 במאי 2016

ולנסיה: היעד הספרדי החדש שלכם

בשיתוף Hotels Combined

מה אתם יודעים על ולנסיה? ידעתם שהיא העיר השלישית בגודלה בספרד, על המאכל המקומי העונה לשם פאייה, שמעתם? ומה עם עיר האמנויות והמדע שהוא האטרקציה המשמעותית בעיר. ולנסיה, יעד שהופך לפופולארי במיוחד עבור ישראלים שיכולים להגיע אליו עכשיו בטיסה ישירה ונוחה ואל דאגה, גם כאן יחכו לכם סמטאות ציוריות ואתרים עתיקים מהמאות הקודמות לצד שדרות עם חנויות המותגים המוכרים.

 (צילום: אלי סגל)
(צילום: אלי סגל)

אז לפני שאתם נוסעים לברצלונה או מדריד בפעם הרביעית, תגוונו עם עיר נמל שעדיין נהנית מקצב רגוע יחסית לערים אירופאיות גדולות. לחופשה עם הילדים, או בשניים, הקצב של העיר עונה על כל מה שצריך בשביל חופשה. וכן, גם כאן יש חיי לילה, טאפאס בר וספרדית מתגלגלת. הגיע הזמן לגוון.


מלון Caro Hotel Valencia 
כיאה למיקומו בתוך ארמון מהמאה ה-19, מלון הבוטיק הזה הוא ברמה של 5 כוכבים. החדרים בו מפנקים במלוא מובן המילה ויגרמו לכם להרגיש כמו מלכים, אבל בגירסה הטרנדית והמודרנית ביותר שיש. זאת, למרות שחלקים ממנו נבנו לפני מאות שנים, עם שרידים של פסיפסים, קשתות גותיות וחלק מחומות העיר הערבית מהמאה ה-13.
גם המיקום הקרוב לאתרים ההיסטוריים, מסייע בהשראת האווירה ההיסטורית. רק 200 מטרים מהמלון נמצאת קתדרלת ולנסיה, ואם זה לא מספיק, אז 10 דקות הליכה מהמלון ישנו שוק מימי הביניים שהוכרז כאתר מורשת עולמית של אונסק"ו. במלון בריכה חיצונית שתאפשר לכם לשחות בכיף בימים החמים של הקיץ האירופאי.

רוצים להזמין חדר במלון?

דירות אירוח Apartamentos Mosen Sorell
אם תמיד חלמתם על דירה עם מרפסת בספרד, תוכלו להגשים את החלום בקלות, לפחות לכמה ימים: במיקום אידיאלי בלב העיר העתיקה של ולנסיה, מסתתרות להן 7 דירות בעיצוב מינימליסטי ומודרני והן יכולות לאכלס 3-6 אנשים.
  
הריהוט חדיש, הריצוף מפרקט, חדרי המקלחת משופצים וחדישים אך האווירה נשמרת עם קורות בצבע עץ בתקרה. המקום נמצא רק 650 מטרים מכיכר Plaza de la Reina. התחבורה הציבורית קרובה אליכם, כך שתוכלו להתנייד בקלות ולהגיע לשאר חלקי העיר בצורה נוחה. וגם השוק העתיק מימי הביניים קרוב (רק 450 מטרים מכאן) כך שתוכלו ליהנות מכל העולמות ומכל התקופות.

רוצים להזמין חדר במלון?

מלון San Lorenzo Boutique
עוד מלון בוטיק מסתתר לו בלב העיר העתיקה, כ-100 מטרים מגני טוריה (Turia). המלון מציע 35 חדרים, בעיצוב פשוט אך חדיש וברמה של 3 כוכבים. ישנו מגוון של חדרים בגדלים שונים, חלקם מרווחים במיוחד. אם בא לכם להתפנק במיוחד תוכלו לבחור בחדר עם ג'קוזי. 

השוק המרכזי נמצא פחות מעשר דקות הליכה ותחנת הרכבת נורטה (Norte) נמצאת במרחק של 20 דקות הליכה. בנוסף, מסביבכם מגוון גדול של מסעדות ובתי קפה במרחק הליכה. מה שכן, אם חשוב לכם חדר אוכל בתוך המלון, אז המלון הזה לא מציע את השירות הזה אבל תוכלו לאכול בקפיטריה סמוכה או בבתי הקפה הנחמדים באזור.

רוצים להזמין חדר במלון?

דירות אירוח Maritim Apartamentos
אם אתם מחפשים חופשה בקרבת חוף הים, אז מלון הדירות הזה הוא בשבילכם. יש כאן 13 דירות מרווחות ומאובזרות, המקושטות וצבועות בצבעים חזקים כיאה לספרד. העיצוב די פשוט, אך הסיבה שהדירות זוכות לדירוג מקסימלי היא שילוב בין מיקום, שירות, גודל חדרים עצום ומחיר נוח.
  
אם אתם נוסעים כמשפחה ותרצו לחסוך בעלויות אבל עדיין ליהנות מאווירה ביתית ושמחה, זו בחירה מומלצת. העובדה שאתם רק כמה דקות מתחנת מטרו ובקרבת סופרמרקט הופכים את כל השהות לנוחה. בקיצור, אם בא לכם להרגיש דיירי העיר ולנסיה, ולו לשבוע, תצאו מרוצים ובלי לשבור תוכניות חסכון.

רוצים להזמין חדר במלון?

מלון El Coso
עוד מלון בקרבת הים יחכה לכם ממש על יד חוף לאס ארנאס. זהו מלון קטן ואינטימי, ששתי המסעדות שלו קטנות ונעימות (רחוק מחדרי האוכל ההמוניים). כאן תוכלו ליהנות מפאייה או ממנות ים תיכוניות, מיקום מעולה למי שאוהב לקום מוקדם בבוקר ולהתהלך על החוף, ובעיקר להירגע.
עיצוב המלון עכשווי ועיצוב החדרים די סטנדרטי. המלון מדורג ב-3 כוכבים, וחלק מחדריו מפנקים וכוללים אמבט הידרומסאז'. אם תרצו לאכול או לבלות, המיקום נוח ליד מבחר של ברים ומסעדות. שדה התעופה במרחק של כ-25 דקות נסיעה בלבד.

רוצים להזמין חדר במלון?

ואחרון חביב על חופי ולנסיה, הוא המלון הזה. הוא משקיף לעבר הים או לעבר נמל ולנסיה (Valencia) תלוי בכיוון החדר. המלון כולל 48 חדרים, הוא ברמה של 4 כוכבים וממוקם ממש במרחק של כמה פסיעות מהמים, כך שאם אתם מטיילים עם ילדים זה מאוד נוח.

המקום כולל ספא, חדר כושר ומרפסת גג עם אמבט עיסוי. תוכלו להשכיר אופניים מהמלון ולדווש לכם לאורך הטיילת. אם תרצו לבקר גם במרכז ולנסיה אז ממש מחוץ למלון תחכה לכם הרכבת החשמלית, וקרוב יחסית אליכם נמצאת עיר האמנויות והמדע, אטרקציה שיכולה להיות נהדרת למשפחות.
  
רוצים להזמין חדר במלון?

מעוניינים במלונות נוספים בולנסיה? כנסו


אתר התיירות HotelFinder משווה בין מאות אתרי המלונות המובילים בעולם

ומוצא את המחירים הטובים ביותר בחיפוש אחד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה