יום שישי, 29 ביוני 2012

טמרס רשת מלונות זה נקרא בילוי בבית מלון

טמרס - רשת מלונות


מלון דניאל - מהפכת הבריאות בים המלח

מלון בים המלח טמרס
מלון דניאל ים המלח - רשת טמרס
מלון דניאל מרשת מלונות טמרס, ממלונות היוקרה השוכנים לחופו של ים המלח, נחשב לספינת הדגל של הרשת. המלון יוצא בתוכנית "בריאות לנופש", ומתקיימת בכל ימות השנה, כאשר בעונות מסוימות תתרחב הפעילות על פי אופי האורחים באותה תקופה. התוכנית מציעה השכרת אופניים ללא תשלום לאורחי המלון ומבחר סדנאות: סדנת יפה ובריא, סדנת טעים ובריא, סדנא מרווה ובריא, סדנת מתוק ובריא, סדנת צחוק וסדנת רפואה מונעת.

במסגרת פעילות הקיץ במלון דניאל תתקיים אולימפיאדניאל - אולימפיאדה שתכלול טורנירים של באולינג, משחקי בריכה, כדור עף חופים, כדור סל, קט רגל, משחקים של פעם, טניס, טניס שולחן וקפיצה לרוחק. בכל ערב יתקיים טקס הענקת מדליות.

בנוסף, במלון דניאל יתקיימו הופעות של כוכבי ערוץ הילדים אודי ואביעד ורוני וקשיו מערוץ ניקלודיאון. כל האטרקציות הללו יתקיימו לצד פעילויות במועדון הילדים, פעילויות בבריכה, שעשועונים היתוליים, תחנת רדיו דניאל ועוד.




מלון ווסט - מלון בוטיק על חוף הצוק של תל אביב

מלון בתל אביב טמרס
מלון ווסט בתל אביב - רשת טמרס
מלון ווסט בתל אביב מציע חופשה אורבנית אמיתית המשלבת בילוי רגוע ושלו במלון בוטיק על חוף ים בחוף הצוק הצפוני, הרחק משאון העיר, בשילוב צפייה בסרט בסינמה סיטי או שילוב של לינה עם ארוחת ערב רומנטית במסעדת היוקרה סיטארה הנמצאת בסמוך למלון.

המלון בנוי מ 65 סוויטות המתפרסות על פני 13 קומות וגודלן 50 מ"ר, ומתאימות גם לשהייה ממושכת. האורחים נהנים מחדר שינה, סלון עם ספה רחבה שנפתחת למיטה נוספת, מרפסת, חדר אמבטיה מרווח הכולל אמבטיה ומקלחון וכן מטבחון מאובזר שיכול לשמש את אורחי הסוויטה לכל מטרה.

הסוויטה מאובזרת בשתי טלוויזיות, מערכת סטריאו, אינטרנט אלחוטי ופרטי ריהוט על ידי מעצב הפנים דניאל חסון, בהשראת נוף הים והנוף האורבני ממרפסת הסוויטה.

בנוסף מציע המלון לאורחיו השכרת אופניים ללא תשלום, חדר כושר משוכלל, מתחם ספא מקצועי ובריכות שחייה למבוגרים ולילדים. הבריכה פתוחה בחודשים אפריל-נובמבר.




מלון דניאל הרצליה

מלון בהרצליה טמרס
מלון דניאל הרצליה - רשת טמרס


מלון דניאל ממלונות היוקרה של הרצליה מציע שילוב של חופשה, בילויים ועסקים. לצד אירוח נופשים משמש המלון כמקום מבוקש לקיום כנסים ומפגשים עסקיים של החברות המובילות במשק הישראלי.

במלון 164 חדרים וסוויטות מעוצבים, כולל סוויטות גן, שמרפסותיהן נפתחות אל מדשאות מוריקות, סוויטות מנהלים ושתי סוויטות נשיאותיות הממוקמות בקומה ה- 12 של המלון.













מלון ספא שיזן

מלון בהרצליה טמרס
מלון ספא שיזן הרצליה - רשת טמרס
מלון שיזן הוא מלון ספא וסגנון חיים,  ניחוחות מהמזרח הרחוק, יוקרה מעודנת ושלווה אינסופית. הוא הוקם על פי קונספט חדשני וייחודי, ראשון מסוגו בארץ, שנועד כל כולו להשרות על האורח תחושת נינוחות נעימה.

במלון 40 חדרי בוטיק מהודרים ומרווחים, מעוצבים בסגנון יפני עם ריהוט אותנטי לשהייה מפנקת במיוחד. לרשות האורחים בשיזן ובדניאל ים המלח עומד שיזן ספא. בכל אחד מחדרי הטיפולים בשיזן ספא מוענקים מגוון עשיר של עיסויים וטיפולים מכל הסוגים, חלקם חדשניים וחלקם במקור אי שם במרח הרחוק כמו איירוורדה, ארומתרפיה בארבע ידיים, אלפיין מונטנה, או אבנים אינדיאניות חמות וקרות.


מלון ווסט אשדוד - מלון חדש ברשת טמרס
מלון ווסט באשדוד ? רשת מלונות טמרס משיקה באשדוד את המלון החמישי שתנהל בישראל, מלון ווסט. זהו מלון סוויטות חדש, תאום למלון ווסט בתל אביב, אשר ממוקם בחוף הצפוני של אשדוד. מדובר במלון הראשון באשדוד של רשת ארצית מובילה. המלון נבנה במתכונת של מלון המיועד לאנשי עסקים ויכלול 113 סוויטות. הוא צפוי להיפתח בסוף השנה .... כולנו מחכים. סוף סוף מלון באשדוד.

מלון ווסט באשדוד


מלון הבוטיק ווסט אשדוד (West Boutique Hotel Ashdod) הוא בניין בעל 9 קומות הממוקם מול הים התיכון, על טיילת חוף הים של אשדוד. הסוויטות המרווחות כוללות מרפסת או טרסה. החנייה היא ללא תשלום.
סוויטות המלון מורכבות מחדר שינה עם טלוויזיית LCD, סלון עם טלוויזיה שנייה, ומטבחון עם מקרר קטן, וערכת תה וקפה. רוב הסוויטות מציעות נוף של הים.
מזנון ארוחת בוקר ישראלי מלא מוגש מדי יום. המסעדה מתמחה במטבח מקומי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה