יום שבת, 9 במרץ 2013

רשת מלונות דן



מלון דן פנורמה אילת, המשקיף ללגונה של אילת, נמצא במרחק הליכה קצר מהחוף הצפוני ומהאטרקציות התיירותיות ומרכזי הקניות של העיר.
אורחי המלון נהנים ממגוון עשיר של מסעדות: מטעמי המסעדה החלבית "טרקלין המרינה". המזנון החופשי והשופע של חדר האוכל, בשרים על האש ליד הבריכה וכן ארוחות קלות ומשקאות בטרקלין "כרמל", טרקלין העקים החדש שבמלון, לזכאים בלבד.
במלון מגוון רב של מתקני ספורט וכושר. מועדון הבריאות כולל חדר כושר המאובזר במלואו, סאונה, ג'קוזי וחדרי טיפולים. הילדים והמבוגרים ייהנו מבריכת השחייה, מהפעילויות המגוונות הנערכות בה וממשטחי השיוף הנרחבים סביבה.
בנוסף, לרשות אורחי המלון עומד חוף הים הפרטי למחצה של מלון דן אילת ובו כל השירותים הנחוצים - כסאות נוח, שמשיות וכמובן הים הנהדר של אילת, המציע מגוון פעילויות ספורט ימי.
במלון דן פנורמה אילת תיהנו מחופשה נפלאה לכל המשפחה. מועדון הילדים "דנילנד" מציע שפע משחקים ופעילויות לילדים הקטנים. בני הנוער ייהנו מ"דניקלאב", מועדון לגיל העשרה. בנוסף, מתקיימים במלון משחקי בינגו, שח, דמקה ועוד, וכן הפקות בידור, תיאטרון ומחול מהנות לכל הגילאים. את המלון הזה לא תרצו לעזוב!


מלון דן אילת, הממוקם בחוף הצפוני של אילת, מציע את כל ההנאות והפינוקים שיעניקו לכם חוויית נופש מושלמת, המלון מעוצב בסגנון אקזוטי ההופך אותו לפנינה ארכיטקטונית
374 החדרים המשקיפים לנוף המדהים של הים האדום כוללים חדרי דה לקס, חדרי משפחה וסוויטות יוקרה עם ג'קוזי פרטי במרפסת.
במלון מגוון מסעדות: פוד פיר, המסעדה המרכזית במלון, גרוטו בורגר ליד הבריכה, ובר בריא - בר גלידות ומיצים טבעיים. טיילת דן הנעימה, מציעה אפשרויות קולינריות נוספות - מסעדת שיפודי הבוסתן, קפה קפה ומסדת מוזס.
לרשות האורחים שפע של אפשרויות בילוי והנאה: קומפלקס בריכות ענק הכולל בריכה אקטיבית עם מגלשות ומזרקת מים, בריכה שקטה ובריכת ילדים: טיפולים במכון היופי ובספא; מועדון בריאות משוכלל, חמאם טורקי, מגרשי סקווש וחוף ים צמוד ובו מיטות שיזוף ושמשיות.
בילוי רגוע עם כוסית משקה בטרקלין המפואר ותוכניות בידור ישלימו את חווית האירוח במלון היוקרתי.  לילדים מצפה חוויה ייחודית בשלושת המועדונים החדישים והמושקעים של המלון: "דני בייבי", לילדי הגיל הרך. בעיצוב מיוחד המעניק תחושת תת ימית: "דנילנד" ובו מחשקי חשיבה, משחקי פלייסטיישן, יער פיות ועוד הפתעות "דני קלאב" המיועד לבני הנוער ומציע אינטרנט חופשי, פלייסטיישן, באנד הירו, משחקי wii ושני חדרי קינקט XBOX.


מלון גני דן אשקלון – העולם הקסום – דואגים לילדים וההורים נהנים

מלון גני דן אשקלון ממוקם בין גנים ירוקים, טובל בצמחייה ושוכן על רצוען חוף בתולית של הים התיכון, בסמוך למרינה של אשקלון. במלון 248 חדרים וסוויטות מלכותיות, עם ג'קוזי ומרפסת, וכל החדרים משקיפים אל הים.

האטרקציה החדשה והאטרקטיבית של המלון היא "העולם הקסום" פארק אטרקציות לילדים, המעניק חופשה משפחתית מושלמת, להורים ולילדים. שטחו של העולם הקסום הינו 1500 מ"ר והוא כולל מתחם פעילויות לילדים, חיצוני ופנימי. בחוץ, מתקנים מתנפחים צבעוניים ופארק מוטורי. המתחם הפנימי מכיל 7 אולמות משחקים לבני גילאים שונים: קולנוע לילדים עם מיטב הסרטים האחרונים, פינת סיפור, חדרי משחקים  לבנים ולבנות, פעלולונים לגיל הרך, ג'ימבורי ופינת מחשבים.

אורחי המלון מוזמנים ליהנות גם ממתחם ספא בריאות וספורט יוקרתי, עם סאונה, ג'קוזי, חדר כושר וחדרי מסאג' וטיפולים וכן חדר סטודיו לסדנאות יוגה, שיאצו ופילאטיס. סוגי הטיפולים הם רבים ומגוונים: עיסוי קלאסי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי אבנים חמות, עיסוי ארומותרפי, טיפולי פנים ועוד.

בריכת השחייה פתוחה בקיץ, וסביבה משטחי שיזוף ומשטחים מיוחדים המונעים החלקה. אל חוף הים מגיעים בהליכה קצרה בלבד. ניתן לסעוד בלובי בר של המלון, במסעדת "דן בורגר" שבבריכה, באספרסו בר הממוקם במתחם "העולם הקסום" וכמובן בחדרי האוכל של המלון. מגוון אולמות הכנסים וחדרי הישיבות במלון מתאימים לאירועים של עד 600 איש. האודיטוריום להרצאות מכיל 20 איש ולשומרי המסורת יש במלון בית כנסת.

 מלון גני גן חיפה – מלון קטן, חוויה גדולה

מלון גני דן חיפה ממוקם על הר הכרמל, טובל בעצים ומשקיף לנוף המרהיב של מפרץ חיפה. במרחק הליכה קצר נמצא מרכז העסקים והבילויים שבהר הכרמל – טיילת לואי, גן האם, גן החיות והגן הבוטני, מוזיאונים, מרכז קניות יוקרתי "פנורמה" ועוד, האטרקציות התיירותית הנחשבת לפלא השמיני – מקדש הבהאים והגנים התלויים.

הקסם של מלון גני דן חיפה טמון בגודלו הקומפקטי ובאווירה האינטימית השוררת במקום. המלון המחודש בן 31 חדרים מעניק לאורחיו חווית אירוח אישית וחמה, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, כמיטב המסורת של רשת מלונות דן. לחלק מהחדרים יש מרפסות ולכולם טלפון בחיוג ישיר, טלוויזיה, ערכת קפה וחיבור ישיר מהיר לאינטרנט.במלון גני דן חיפה ניתן לערוך כנסים ל 10 עד 80 משתתפים, בשלושה חדרי ישיבות מודולריים, המובילים למרפסת ממנה נשקף נוף עוצר הנשימה של מפרץ חיפה.

ארוחת הבוקר עשירה מוגשת לאורחי המלון בטרקלין יפהפה, מגוון ארוחות קלות ומשקאות מוגשים בקפה "המרפסת" שבמלון.

אורחי המלון מוזמנים, בתיאום מראש וללא חיוב, ליטול חלק פעיל בסדנאות בישול ובאירועים מיוחדים המתקיימים ב"דן גורמה", המרכז הישראלי ללימודים קולנריים ומנהיגות מלונאית, הנמצא בצמוד למלון.


מלון דן פנורמה חיפה – אירוח מושלם לחופשה נפלאה

מלון דן פנורמה חיפה הוא חלק ממרכז פנורמה, מרכז קניות ובידור מודרני ויפהפה בחיפה, המלון ממוקם בפסגת הר הכרמל, בנקודה הגבוהה ביותר בעיר, משקיף על מרפץ חיפה והים התיכון.

את המלון מקיפים צמחייה ירוקה שופעת, שבילי הליכה, קניון חנויות, מסעדות ומגוון מקומות לבילוי ובידור. במלון 266 חדרים, מתוכם 3 סוויטות וכן 46 חדרים עם מטבחון צמוד.

אנשי העסקים המגיעים למלון ומתארחים בחדרים שבחמש קומות העסקים, זוכים לשירות, לאח"מים. חלק מהחדרים בקומות אלו הם חדרים ללא עישון.

סוויטות העסקים החדשות של המלון כוללות קו טלפון נוסף וחיבור לאינטרנט מערכת CD, מכונת קפה, וכן פינת עבודה מרווחת עם שולחן עבודה וכספת אישית. במלון טרקלין עסקים הממוקם בקומה ה 20 של המלון, מרכז עסקי המציע שירותים עסקיים ומשרדים מגוונים.

במלון בריכת שחייה למבוגרים ובריכה לילדים ומועדון "דנילנד" מציע הרבה כיף ופעילויות לילדים. במלון מועדון כושר וספורט מהגדולים והמשוכללים בארץ, עם ציוד חדיש ביותר ואף פועלים בו חוגים שונים. הכל ללא כל תשלום לאורחי המלון. מגוון מסעדות המלון כולל את מסעדת "פיתגורס", מסעדת "כרמל" והמזנון המהיר "אקספרס".

לאחרונה, נפתח במלון לובי בר חדיש ומפואר "דנפנו", המציע תפריט מיוחד ומעודכן בשילוב קוקטיילים ומשקאות. צמוד למלון נמצא גם בית הקפה והחנות עוגות "מגדן-דן".
צוות הבידור של המלון מגיש מבחר תכניות בידוריות המתאימות לכל המשפחה.

 מלון דן כרמל – פותח לכם דלת לאירוח דה-לוקס
מלון דן כרמל בנוי על רכס הר הכרמל, וממוקם בלב העיר. מן המלון נשקף נוף פנורמי עוצר נשימה של מפרץ חיפה וקו החוף של הים התיכון. החדרים והסוויטות במלון נבנו מחדש והורחבו. מעוצבים בסגנון קלאסי-אלגנטי, עם כל פריטי האבזור והנוחות המקובלים כיום בטובי המלונות בארץ ובעולם, חדרי אמבטיה ענקיים ומפנקים, מסכי 42 LED עם חיבורי מולטימדיה ועוד.
מלון דן כרמל מציע מבחר מסעדות: בר-מסעדה פאלאצ'י המציע תפריט שף ייחודי, בר פסנתר בטרקלין הלובי עם מויקת רקע נעימה, ומסעדת גן-דן המגישה ארוחות בוקר, צהריים או ערב מול נוף רומנטי לבריכת השחייה והגנים.
אולמות הכנסים וחדר הישיבות מתאימים לאירועים של עד 450 איש, ובגן היפהפה של המלון ניתן לערוך אירועים גדולים המיועדים לכ 1000 משתתפים. אנשי עסקים המתארחים במלון נהנים מטרקלין עסקים הצופה אל הנוף המרהיב של מפרץ חיפה.
בריכת השחייה ובריכת הילדים ממוקמות בלב גן ירוק נהדר. לאחרונה נפתח במקום ספא חדיש ומשוכלל, המציע לאורחי המלון מגוון עיסויים, סאונה, ג'קוזי, חדר כושר ועוד.
בשטחי הגנים הנרחבים מתקיימות הופעות בידור מדי ערב ובקיץ פותחים שולחנות עם בשר על האש. במועדון הילדים "דנילנד" נהנים הילדים מתוכנית קיץ עמוסה פעילויות ושעשועים.


מלון דן קיסריה – שלווה במרחבי הדשא ובבריכה

מלון דן קיסריה, אשר על אם הדרך בין תל אביב לחיפה, משלב יוקרה, עסקים, נופש ואווירה ירוקה, כשברקע הנמל העתיק של קיסריה ומשמר אווירה של יוקרה מקדמת דנא.
העיר העתיקה של קיסריה צופנת בחובה היסטוריה מפוארת ועשירה שראשיתה לפני 2000 שנה. התמורות שחלו בעיר משקפות את התהפוכות שעברו על רצועת חוף הים התיכון של ישראל במשך התקופות, החל מימי מלכותו של המלך הורדוס ועד ימינו.
מלון דן קיסריה, הממוקם בסמוך לנמל הרומי העתיק של קיסריה, ומשתרע על שטח רחב ידיים של גנים שופעים ירוקים, מוקף במטעי הדרים ועצי בננ, קנה לו שם בזכות האירוח היוקרתי שבו והיותו מלון נופש נפלא. צמוד למלון נמצא מגרש הגולף היחיד בישראל בעל 18 חורים.
כל 114 חדרי המלון מעוצבים בטעם רב ומציעים תצפית מרהיבה לגנים. לאחר יום של טיול, האורחים יכולים ליהנות מבריכת השחייה, מגרשי הטניס, או מוזמנים להתפנק במועדון הבריאות, הכולל סאונה רטובה וסאונה יבשה, וג'קוזי המפתה לטבול בו לאחר יום עמוס פעילות.
אורחי המלון ייהנו מפעילויות הקיץ שמציע המלון, כולל בשרים על האש ליד הבריכה ומועדון הילדים "דנילנד", המנוהל על ידי צוות מדריכים מנוסה, שמעסיק ומפעיל את הילדים בכל שעות היום.


מלון דן אכדיה – הבחירה המושלמת לחופשה רגועה או לחופשת עסקים והנאה

מלון דן אכדיה, הממוקם על החוף היפה ביותר של הרצליה, נחשב למלון נופש מספר אחת של ישראל ומציע חופשה נפלאה של שמש, כיף וספורט. החדרים והסוויטות חדשים ומעוצבים בקו מודרני ויוקרתי. בחדרי הגן הפונים אל נוף המרינה נהנים האורחים מפינוק נוסף – ג'קוזי פרטי בחדר.

לובי המלון מציע חווית אירוח מענגת: בלובי המחודש, בעיצוב המודרני והיוקרתי, בר עשיר המזמין אתכם ליהנות ממבחר לש מנות טאפאס, משקאות וקוקטיילים. במסעדה החלבית המשקיפה לבריכת המלון ולים, מצפה חוויה קולינארית נפלאה.

להנאתם של חובבי הספורט – ששה מגרשי טניס עם תאורה לילית ופעילויות ספורטיביות נוספות בסביבת המלון: סקי מים וספורט ימי, כדורגל, כדורעף, גולף בקיסריה ובגעש, טיולי ג'יפים ועוד.

אין כמו חווית השחייה בבריכת המלון המרהיבה והמחודשת עם משטח שיזוף מעץ המשקיף לים ומציע פינות מרגוע נעימות. לאלה המעדיפים להתרפק על גלי הים, ממתין חוף ים מטופח ורגוע הצממוד למלון ומוגן על ידי שלושה שוברי גלים.

מועדון הבריאות המודרני של דן אכדיה כולל חדר כושר משוכלל, ג'קוזי, סאונה רטובה או יבשה וחדרי טיפולים. מועדון "דנילנד" לילדים מציע שפע פעילויות ואתגרים.

במלון חדר ישיבות חדש ומודרני המיועד לישיבות ומועצות מנהלים, ימי הדרכה ומצגות ומצויד באביזרים ובטכנולוגיות חדישות ברמה גבוהה. בטרקלין העסקים שירותי אינטרנט, מזנון חופשי ומתחלף במהלך היום, ושירותים נוספים הנותנים מענה מושלם לכל צרכיו של האורח העסקי.

מלון דן פנורמה תל אביב – חווית אירוח ללא הפסקה בעיר הגדולה

מלון דן פנורמה תל אביב  ממוקם על חוף הים התיכון, בגבול הססגוני בין תל אביב ליפו – מקום בו עסקים ונופש נפגשים. מיקומו מעניק לאורחים גישה נוחה לפעילויות בעיר הגדולה, ואילו הסביבה הרוגעת ומתקני המלון מאפשרים חופשה שלווה ומפנקת.

הכניסה והלובי מעוצבים באלגנטיות ומשדרים הרמוניה של קלאסיות וחדשנות. בלובי שלל פינות ישיבה והסבה הנבדלות בסגנונן, ומציעות נוחות מרבית בעת מפגש חברתי או התכנסות עסקית.

מסעדת תל אביב החלבית מגישה במקום תפריט עכשווי עם מבחר עשיר של מנות, והבר האינטימי החדש מגיש קפה ודברי מאפה בבוקר ומשקאות אלכוהוליים בערב. לרשות האורחים שני טרקלינים חדשים: טרקלין עסקים בקומת הכניסה וטרקלין "כרמל" בקומה ה 18, המשרת את אורחי קומות היוקרה.

כחלק מחויית הנופש מוזמנים אורחי המלון ליהנות בחדר הכושר המאובזר בציוד המתקדם בעולם, כולל מכשירים אירוביים חדשניים, במועדון הבריאות והספא המשודרג המציע סאונה יבשה, ג'קוזי ומגוון טיפולים מרגיעים, או בבריכת השחייה רחבת הידיים המשקיפה אל הים.


מלון דן תל אביב – הנוחות, הפאר והפינוק המושלם

מלון דן תל אביב שוכן על חוף ימה של תל אביב, במרכז אזור העסקים והקניות של העיר. המלון משלב בין נופש ועסקים ומציע אירוח של נוחות ופאר ברמה בינלאומית.

לדן תל אביב מוניטין בינלאומיים, והוא מתגאה במספר ההולך וגדל של אורחים חוזרים, המגיעים למלון שוב ושוב, ומוצאים בו את ביתם – הרחק מהבית.

כל החדרים והסוויטות במלון שופצו ועוצבו מחדש, וכיום הם מצוידים במיטב הטכנולוגיה לנוחיות האורחים: חיבור אינטרנטי אלחוטי, מיני בר ממוחשב, הנדסת אנוש מתקדמת ועוד.

אורחי המלון מוזמנים ליהנות מקומפלקס הבריכות המפואר, הכולל בריכת שחייה חיצונית עם מי ים, בריכה מקורה ומחוממת, בריכת פעוטות, ג'קוזי, סאונה יבשה, מועדון כושר, חדרי טיפולים ומשטח שיזוף המשקיף אל הים התיכון.

בקומת ה D של המלון נהנים האורחים מלובי רחב ידיים המשקיף אל הים התיכון וממגון מסעדות D-BAR עם מגוון משקעות קלים ואלכוהוליים ומבחר עוגות שנאפו במקום; D-RESTURANT המציעה מטבח ים תיכוני עכשווי באווירה נינוחה; D-BREAKFAST המגישה ארוחות בוקר מפנקות. במפלס העליון של הלובי נפתחה מסעדת שף יוקרתית וכשרה, "הירקון 99", המציעה מטבח בינלאומי עכשווי.

במלון מבחר אולמות וחדרי ישיבות משופצים ומעוצבים בסגנון מודרני ומצוידים בטכנולוגיה מתקדמת ובכל הדרוש לעריכת אירועים יוקרתיים, עסקיים ומשפחתיים.


מלון דן בוטיק – מלון שחושב קצת אחרת

מלון דן בוטיק בירושלים ממוקם מול הר ציון וחומות העיר העתיקה, בקרבת אטרקציות תיירותיות רבות וסמוך למתחם הרכבת התורכית הישנה של ירושלים העומד להפוך למרכז עולמי לאנימציה ולמרכז הבילויים האופנתי של ירושלים.

במלון 127 חדרים וסוויטות מרווחים ומעוצבים בסגנון צעיר, מודרני ועכשווי, המשלב מוטיבים מהמזרח ומהמערב. המלון מעניק לאורחיו תחושת אירוח אינטימית ונינוחה, בסטנדרטים הגבוהים ביותר וכמיטב הטכנולוגיה התקשורתית של ימינו.

במלון לובי דו-מפלסי בעיצוב עכשווי, בר לבילוי צעיר ודינאמי וחדר כושר עם משטח שיזוף חיצוני, במרפסת הצופה לנופה של ירושלים. דן בוטיק ירושלים, נותן במה לאנימטורים צעירים, סטודנטים ובוגרי היחידה לאנימציה בבצלאל. חללי המלון מוקדשים לתצוגת עבודות אנימציה מגוונות בפורמטים שונים.


מלון דן פנורמה ירושלים – חופשה בעיר של זהב, לכל המשפחה

מלון דן פנורמה ירושלים ממוקמם בקרבת מרכזי הקניות, התרבות והבילויים של העיר. במלון 292 חדרים וסוויטות, המעוצבים בסטנדרטים הגבוהים ביותר.  וכוללים את כל האבזור של מלון מפואר מדרגה ראשונה, כולל חיבור לפקס/ מודם ואינטרנט אלחוטי בכל אזורי המלון.

טרקלין "כרמל" ממוקם בקומה 9, מציע לאורחים השוהים בחדרי אקזקיוטיב וסוויטות. שירותים מיוחדים כמו: מארחת אישית, כיבוד קל במהלך היום, עיתון יומי ועוד.

אורחי המלון מוזמנים ליהנות מהמזנון העשיר בחדר האוכל המחודש והאלגנטי, ארוחה א-לה-קארט עומדת לרשותם במסעדת "דקלה" המציעה תפריט חלבי, הלובי החדש והיוקרתי מגיש ארוחות קלות ובבר המלון המעוצב והמודרני מוצעים מבחר משקאות וקוקטליים לצלילי מוסיקה נעימה.

בעונות הקיץ מוזמנים אורחי המלון להתענג בבריכה המחודשת שעל גג המלון, על רקע נופה הקסום של ירושלים העתיקה והחדשה ולהתפנק בבר שליד הבריכה, עם משקה, כריך או ארוחה קלה טעימה. חדר הכושר זמין בכל ימות השנה ללא תוספת תשלום. הספא מציע מגוון של עיסויים, קוסמטיקה, ג'קוזי, רפלקסולוגיה, טיפולים בבוץ ובמלחי ים המלח.

ילדי האורחים עסוקים במועדון "דנילנד" בפעילויות יצירה, שעשועים ומשחקים וב"סייברלנד המציע משחקי פלייסטיישן עדכניים. במהלך חודשי הקיץ מוזמנים הילדים להשתתף בתוכנית קיצית רחבה ומגוונת.

המלון מתאים במיוחד לעריכת כנסים, ועידות, אירועים עסקיים וישיבות וכולל חמישה אולמות כנסים מצוידים היטב, לאירועים של 10 עד 400 משתתפים. צוות האירועים של המלון יבטיח עבורכם את הצלחת האירוע ושף הלון וצוותו ידאגו לתפריט יצירתי, באיכות ללא פשרות.


מלון דן ירושלים מזמין אתכם לחוויה ירושלמית אותנטית, עטופה בהוד קדומים ובאווירה פסטורלית

מלון דן ירושלים  שוכן על מדרונות הר הצופים, ומשקיף אל אחד הנופים המופלאים והנודעים בתבל: העיר העתיקה של ירושלים והרי יהודה סביב לה. הוא סמוך לקמפוס האוניברסיטה העברית ולמרכז הרפואי הדסה, נמצא במרחק הליכה קצרה ממצפור העיר העתיקה והמרכז המורמוני, וגם מרכז העיר ירושלים ושלל אתריה נגישים מאוד לאורחיו. המלון מציע לאורחיו שרות הסעות לאטרקציות המרכזיות בעיר.

במלון 505 חדרים וסוויטות, בריכה חיצונית גדולה, וכן מרחבים ציבוריים ואולמות רחבי ידיים לאירועים ולכנסים. אורחי המלון נהנים מספא גדול ומפנק, הכולל בריכת שחייה מקורה ומחוממת, חדרי כושר, חמאם טורקי, סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי וחדרי טיפול עם מבחר עיסויים וטיפולי גוף. שלוש מסעדות – בלובי, במתחם הבריכה וסמוך לספא – מציעות תפריטים עשירים ומגוונים.


מלון המלך דוד – חוויה מלכותית בירושלים

מלון המלך דוד נחשב לאחד המלונות הטובים ביותר בעולם והוא מהווה את ספינת הדגל של רשת מלונות דן. המלון ידוע בהכנסת האורחים הלבבית שלו. בעיצוב האלגנטי המפואר וההידור הרב.

המלון משקיף על נוף העיר העתיקה, וקרוב למרכז העיר. במשך עשרות שנים של היסטוריה מרתקת, בולט מלון המלך דוד על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של שירות, אוכל ואווירה. מלון המלך דוד משלב בצורה מלכותית סגנון אצילי רגוע עם נוחות מודרנית, ונוכחות מוצקה של היסטוריה עשירה.

מתקני המלון הם שיא של איכות ומצוינות החל מבריכת השחייה המדהימה, מגרשי הטניס, הגנים המטופחים רחבי הידיים, ועד מועדון הבריאות המצויד באבזור המתקדם ביותר מסוגו, הכולל חדרי טיפולים..

מסעדת "לה רגנס" מציעה תפריט בשרי משובח באווירה בלתי פורמלית, ובמרפתסת המוקפת צמחייה אתם מוזמנים לארוחת ערב רומנטית בסגנון צרפתי וים תיכוני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה