יום שבת, 12 באוקטובר 2013

טרקטורוני הכפר



טרקטורוני הכפר

אתר טרקטורוני הכפר בלב הטבע הירוק והפורח של אצבע הגליל, מציע חוויית שטח אתגרי על גבי טרקטורונים חדשים , ריינג'רים וג'יפים לזוגות, למשפחות ולקבוצות. כשהקימו גיא ודנה את אתר טרקטורוני הכפר, עקבות השטח היו טבועים עמוק בגופם ובנשמתם. אהבת הטיולים והטבע, הרצון לחלוק את האהבה הזו עם כמה שיותר אנשים, להעניק להם חוויה מרגשת ובלתי נשכחת. את האהבה המופלאה הזו, הנמסכת ברעש מנועי הטרקטורונים והריינג'רים, לקחו גיא ודנה אל החלום ואל הגשמתו. אתר טרקטורונים יפהפה ומושקע בלב נופים גליליים עוצרי נשימה. המשפחות והקבוצות שטיילו ומטיילים שוב ושוב עם טרקטורוני הכפר, נוצרים איתם אינספור חוויות.

לזוגות, למשפחות ולקבוצות- אם אתם אוהבים לטייל. אם האדרנלין זורם לכם חופשי בדם, אם אתם חיים אקסטרים ושיפועים קיצוניים ומים ובוץ אינם מפחידים אתכם- בטרקטורוני הכפר שבאצבע הגליל, אתר הטרקטורונים הצפוני ביותר בארץ!

בטרקטורוני הכפר מסלולי טיול קסומים בלב טבע ירוק, על גבי טרקטורונים, ריינג'רים וג'יפים- הנותנים מענה לכל חוויות השטח ובליווי מדריכים מנוסים. במהלך הטיול נעבור במימי נחלים זורמים ובסבכי צמחייה, נפגוש בעלי חיים בסביבתם הטבעית ונופים ייחודיים רק לנו, נעצור למנוחה בפינת חמד מוצלת על גדות נחל עיון, הנקראת "פינת גן עדן", לשמיעת הסברים וסיפורים מרתקים, ללגימת קפה או תה צמחים ולטבילה מרעננת בנחל.
באתר טרקטורוני הכפר דואגים לפרטים הקטנים: פינת זולה יפיפייה ונוחה, קבלת פנים עם קפה, תה צמחים, עוגיות חופשי, התאמת קסדות, בחורף חליפות סערה מלאות וערדליים, תדריך בטיחות קצר ולאחריו מבחן שליטה על הנהיגה בכלים.

Kfar Yuval ATV טרקטורוני כפר יובל יום גיבוש בצפון 2

מסלול הבית בטרקטורוני הכפר
בתחילת המסלול נעבור על פני גבול ישראל-לבנון. לאורך מטעים רבים וכרמי גלעד המשובחים בטעמם, נהנה מהנוף המשתקף לעבר לבנון, נעלה לתל אבל- בית- מעכה, תל המשקיף לעבר תצפיות עוצרות נשימה הייחודיות לאצבע הגליל, לכיוון עמק החולה ויישוביה, דרום לבנון, רמת הגולן- שם נקבל הסבר ותדרוך על הנוף הקסום. נמשיך בנהיגת השטח דרך ובתוך נחלים זורמים, צמחייה רעננה ובעלי חיים בסביבתם הטבעית, עד למנוחה על גדות נחל עיון – במקום נסתר וקסום הנקרא פינת "גן עדן", זה הזמן להתרענן במימיו הקרירים של הנחל, ללגום תה צמחים מיוחד ומרענן,לצד פירות טריים בפריסת שטח, לשמוע מהמדריך הסברים על המקום וסיפורים מרתקים, ופשוט ליהנות מהשקט.
משם נמשיך בעוד נהיגה עד אתר הטרקטורונים בכפר יובל. היציאה לשטח אורכת כשעה וחצי, לא כולל תדרוך וארגון הקבוצה ליציאה.

מסלול שעתיים בטרקטורוני הכפר
התחלת נסיעה ממתחם הטרקטורונים דרך כרמים ומטעים בשביל המקביל ללבנון. נעלה לרכס הצפוני של רמות נפתלי (מעל כפר גלעדי ודרומית למטולה), נהיגה בתוך חורש טבעי ושטחים פתוחים, נגיע לתצפית מטריפה ביופייה, שם נעבור סקירת שטח נרחבת הנפתחת לפנינו של゜360 עם הסבר מיוחד על ההיסטוריה המיוחדת שלנו. נמשיך בנסיעת שטח מאתגרת ומהנה על הטרקטורונים לאורך נחל עיון, בו נעצור בנקודה קסומה להתרעננות עם תה צמחים ונשנוש, לאחר השתכשכות קלה במימי הנחל נצא לעוד נהיגת שטח וחזרה אל מתחם הטרקטורונים. (הנהיגה בשטח אורכת כ-שעתיים- שעתיים וחצי,לא כולל תדרוך וארגון הקבוצה ליציאה).

מסלול 3 שעות בטרקטורוני הכפר
מסלול אתגר עובר בנסיעת שטח מרובה הכוללת מעברים קשים, שיפועי צד, מעברי מים ובוץ (בחורף). הנסיעה עצמה יותר מאתגרת ומחייבת היכרות מוקדמת ומעמיקה יותר עם הכלים ויכולתם. במהלך המסלול נגיע לנקודות תצפית נוף גבוהות במיוחד ונראה את צורתה הגיאוגרפית והמיוחדת של אצבע הגליל, נעבור בנחלים זורמים ונעצור לקפה / תה צמחים, נחווה את הטבע ונשמע סיפורים מרתקים מהמדריך. (הנהיגה בשטח אורכת כ-3 עד 3 וחצי שעות, לא כולל תדרוך וארגון הקבוצה ליציאה לשטח).


רומנטיקה בטרקטורוני הכפר:
חוויה זוגית רומנטית- מתאים לזוגות אוהבים, להצעות נישואין, ימי נישואין, ימי הולדת או סתם סיבה לפנק את בן / בת הזוג. זו הרפתקה רומנטית המפגישה אתכם עם מקומות מדהימים, נופים מרהיבים ונקודות עצירה מטריפת חושים ומעוררת חשק. המסלול יכלול עצירה לארוחה חלבית רומנטית על שפת נחל עיון, בפינה אישית ושקטה עם המון פרטיות וזמן. מומלץ לקיים את הטיול בשעת דמדומים- זמן שקיעה או בבוקר.


ג'יפים בטרקטורוני הכפר:
חבילת אקשן, אטרקציות ואדרנלין. מעברי מים וספארי לילה ובעלי חיים. .... חוויית השטח האולטימטיבית-
טיולי ג'יפים מבית טרקטורוני הכפר , האדרנלין נשאר גבוה, הנופים יפים כתמיד, על הג'יפים!!!
כחלק מהחזון להעניק למטיילים בצפון קשת של חוויות שטח מרגשות, טיולי ג'יפים טרקטורוני הכפר מזמינים אתכם, משפחות, זוגות וקבוצות, לטייל עם צוות הנהגים והמדריכים הכי טובים והכי נחמדים בצפון. טיולי ג'יפים בראש טוב בעמק החולה, בגליל העליון וברכסי רמת הגולן, מלווים בהסברים על ההיסטוריה של המקום, הטבע והגיאוגרפיה.
קיץ, סתיו, חורף ואביב, הג'יפים של טרקטורוני הכפר תמיד ראשונים בשטח. מעברי מים בנחלים ושחייה מרעננת, ספארי לילה,תצפיות על גבול הלבנון, ביקור במעיינות נסתרים ובשרידי תחנות קמח עתיקות.
חוויה בלתי נשכחת, כמו טעם הקפה והתה הארומאטי והחיוך של גיא, היוזם, המקים והמנהל של טיולי ג'יפים טרקטורוני הכפר בכפר יובל.
Kfar Yuval ATV טרקטורוני כפר יובל טיול בצפון 2




עוד בטרקטורוני הכפר – לקבוצות מעל 20 משתתפים:
פריסות שטח - חלבית:
פריסה בנחל עם פירות אקזוטיים ושתייה קלה – פריסה מסוג אחר המכילה מגוון צבעים וטעמים. הפירות המוגשים בהתאם לעונת השנה.
סנדביצ'ים ופירות העונה- סנדביצ'ים טריים בהזמנה אישית, פירות עונה טריים ושתייה קלה.
ארוחת בוקר 1 – ארוחה קלה, המכילה- לחמניות טריות, ביצים קשות, חמאה, ריבה, זיתים, שתי סוגי גבינות, פלטת ירקות מגוונות ושתייה קלה.
ארוחת בוקר 2 - ארוחה קלה, המכילה- לחמניות טריות, ביצים קשות, חמאה, ריבה, זיתים ושלוש סוגי גבינות. כמו כן יוגשו פלטת ירקות מגוונות ושתייה קלה.
ארוחת בוקר 3 – ארוחת בוקר מפנקת, המכילה- ארבעה סוגי גבינות, טחינה, סלט הבית לבחירה, לחמניות טריות, ביצים, חמאה,ריבה וזיתים. בנוסף יוגשו פירות העונה ושתייה קלה.
ארוחה בוקר 4 – ארוחת בוקר עשירה במיוחד, המכילה- לחמניות טריות, ביצים, 2 סוגים של סלטי הבית לבחירה, טחינה, ריבה, חמאה, זיתים, 4 סוגי גבינות, פירות העונה, שתייה קלה ועוגיות / עוגות.

לפרטים נוספים ולהזמנה לקבוצות/ בודדים  צרו קשר

דיזנהאוז | הדקה ה 90 | אל על | גוליבר תיירות | איסתא | וואלה טורס | נופש ישיר | אופיר טורס | השטיח המעופף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה