יום שלישי, 20 במאי 2014

וילה אליס בקיסריה

וילה אליס בקיסריה 

וילה אליס קיסריה מציעה בריכה חיצונית. אירוח בשירות עצמי זה כולל אינטרנט אלחוטי חינם. לינה תספק עם טלוויזיה, מיזוג אוויר ומרפסתך. יש מטבח מלא עם מדיח כלים ומיקרוגל. כולל מקלחת, חדרי אמבטיה פרטיות מגיעים גם עם אמבטיה ואמבטיה או מקלחת. אתה יכול ליהנות מנוף לברכה ונוף לגינה.

בווילה אליס קיסריה תוכל למצוא מתקני ברביקיו.המלון מציע חנייה ללא תשלום.

נמל התעופה בן גוריון ממוקם 54 ק"מ משם.

להזמנה וילה אליס בקיסריה 


2 תגובות:

  1. התארחנו בוילה במשך שני לילות. ביום השני החלו עבודות בניית בתים חדשים במגרשים הסמוכים לווילה ועבודות חברת החשמל. היה רעש בלתי נסבל של עבודות בניה ( בעיקר באזור הבריכה,) משעה 7 בבוקר ועד 17 אחר הצהריים.
    למחרת ברחנו מהמקום לפני תום השהות.
    לאחר השהות פנינו לאליס וביקשנו החזר כספי חלקי שיתחשב בכך שההנאה מהווילה הייתה פגומה. לדעתנו ניתן היה לדעת על העבודות מראש, ולפחות לברר בנוגע לכך, ולהזהיר אותנו. אליס סירבה לכך.



    We stayed at the villa for two nights. On the second day, construction work began on new houses on the plots near the villa and the IEC work. There was an unbearable noise of construction work (especially in the pool area) from 7 a.m. to 5 p.m.
    The next day we fled the place before the end of the stay.
    After the stay we turned to Alice and asked for a partial refund which would take into consideration that the enjoyment of the villa was impaired. In our opinion it was possible to know about the works in advance, and at least to find out about it, and to warn us. Alice refused.

    השבמחק
  2. בניגוד לנטען הווילה הוזמנה לשני לילות והאורחים אכן שהו בה שני לילות. כל זמן שהייתם בווילה לא התלוננו על דבר. אפילו ציינו בהתכתבות בווטסאפ "שהווילה מקסימה ושהיה מפגש משפחתי מרגש".
    כ"כ עיקר הרעש נבע מעבודת התשתית של חברת החשמל בכביש שכללה חריצת הכביש לצורך הנחת קבלים והנחת אספלט חדש לכיסוי בעקבות זאת. לצערנו עובדה היא שאין לנו כל שליטה על כך. חברת החשמל אינה מתייעצת איתנו התושבים לגבי מתי נוח לנו שיבצעו עבודות ובוודאי אינה מודיעה לנו מראש על כוונותיה.
    לא רק שהאורחים לא "ברחו" מהווילה הם עזבו כשעה לפני מועד עזיבתם המתוכנן לדבריהם "לאסוף צדפים בחוף הים" מצוידים בשקיות מיוחדות שספקנו להם במסגרת השירות שאנו נותנים.
    מיד עם קבלת התלונה שהגיעה מספר ימים אחרי עזיבתם הצענו להם מיוזמתנו כמחווה של רצון טוב, "צ'ופר" במסגרת אירוח עתידי אך במקום זאת דרשו 10,000 ₪ (!!!) פיצוי, ומשלא נענו איימו לגרום לנו נזקים רבים.
    As opposed to the above claims the villa was reserved for two nights and the guests stayed for two nights. During the entire period of their stay the guests did not make any complaints, even remarking prior to their departure by whatsapp that "the villa is lovely and they had an exciting family reunion".
    In actual fact, most of the noise stemmed from road works conducted by the Israel Electric Company which involved piercing the road in order to lay cables and covering it with fresh asphalt as a result. Unfortunately, the truth of the matter is that we the residents have no control over these activities. The Israel Electric Company does not consult with us about when it might be convenient for us for them to do their work and certainly does not give us advance notice.
    Not only did the guests not "flee" from the villa, they left about an hour prior to the planned check out time as they wrote "to collect shells on the beach", using the special bags we provide for this purpose as part of our service.
    Immediately upon receiving their complaint a few days after their departure, as a gesture of good will we offered to make up for the inconvenience during a future stay, but instead they demanded 10,000 shekels (!!!). When we refused the threatened the cause us extreme damage.

    השבמחק