יום רביעי, 26 בספטמבר 2012

מלון ספא הרודס ויטאליס - כשגוף ונפש נפגשים




מלון ספא הרודס ויטאליס

ברגע שדורכים על מפתן מלון הספא הרודס ויטאליס, מבינים שמגיעים למקום הנכון. מדובר במלון בוטיק יוקרתי ואינטיי רק 52 חדרים ובעיקר שקט - הכניסה לילדים אסורה.
אחרי מנוחה ארוכה על שפת הבריכה, כשרק קול פכפוך המים מפל ההידרו-מסאג' הסמוך נשמע מקבלים שפע של שיעורים בבריכה: שיעורי כושר, פילאטיס והתעמלות מים, הליכון שבמכון הכושר של המלון יכול להיות אלטרנטיבה לאוהבי הריצה. מול החלונות הפנורמיים המשקיפים על הים, אין צורך במסכי טלוויזיה כדי להעביר את הזמן.

מקשיבים לגוף במלון ספא הרודס ויטאליס
רק מי שעסוק בריצות אין-סופיות ביום יום יודע שחופשה היא למעשה הזמן היחיד שבו ניתן להקדיש תשומת לב מלאה לעצמנו ולגוף שלנו זה אומר שמסאג' יכול לפתור כאן את הבעיה.
הרודס ויטאליס הוא מלון ספא ובמקום כזה אי אפשר שלא להתנסות באחד מעשרות הטיפולים המוצעים, חלקם מוכרים וייחודיים. את הטיפולים מעביר צוות מקצועי ומיומן שנבחר בקפידה. בספא הגדול, המשתרע על פני שתי קומות, יש מגוון חדרים לטיפולים קוסמטיים, חדרי עיסוי מעוצבים מסביב לחצרות נפרדות, חדרים לטיפולי גוף, חדרי פילינג ועטיפות וחדר מיוחד לטיפולי קליאופטרה. באווירה המיוחדת ששררה בחדר עם הריחות הנעימים והממכרים והקסם שהיה באוויר.

נהנים מכל העולמות
הריום הראשון בהרודס ויטאליס מסתיים בארוחת ערב במסעדת השף טעימה להפליא ובאווירה שלווה. למחרת אחרי יקיצה טבעית וארוחת בוקר מאוחרת ואחרי שנהנים מהבריכה ומטרקלין העסקים המפנק, אפשר ליהנות מאווירת העיר התוססת שמחכה מחוץ לכותלי המלון. מלון ספא הרודס ויטאליס הוא מתכון מנצח - שילוב בין השקט של המלון וחוף הים, והעיר הצבעונית שבחוץ.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה