יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

צוק מנרה - הרכבל, מגלשות הרים, טרמפולינת בנג'י

רכבל צוק מנרה
רכבל צוק מנרה

צוק מנרה שבמרכזו הרכבל הארוך ביותר בישראל מציעה חוויה חד פעמית ובלתי נשכחת של נופים קסומים ושלל צבעים. הרכבל מטפס ממבואותיה הדרומיים של קריית שמונה ועד לקיבוץ מנרה במרומי רכס נפתלי וקיים מאז שנת 1998. צוק מנרה, הפארק לבילוי מושלם, מזמין אתכם לשפע של חוויות והרפתקאות בטבע הפראי של הגליל העליון. הנופים הנפרסים במעלה רכס הרי נפתלי מעניקים למטיילים חוויה בלתי נשכחת ואיכויות של אתר הדוגל בשמירה על הטבע והסביבה.

באתר הרכבל הארוך ביותר בישראל, מגלשות הרים, אקסטרים, טרמפולינת בנג'י, סיורים מודרכים, בית הילד, מתקנים מתנפחים, ג'מבורי, סנפלינג, אומגה, קיר טיפוס, ובריכה. 12 הקרוניות עולות ויורדות בעת ובעונה אחת לגובה 742 מ` ולאורך של 1740 מ`. הנסיעה ברכבל מתאימה לכל גיל. קרונית מכילה עד 8 נוסעים הנסיעה מתאימה לכל גיל. לאורכו של המסלול ישנן 3 תחנות אשר בכל תחנה ניתן להנות מאטרקציות ייחודיות ומגוונות.

תחושת הריחוף משכרת להפליא וכשמגיעים לפסגה, רואים נוף מדהים מסביב והכל ירוק ובמזג אוויר טוב אפשרי גם לראות את החרמון ורמת הגולן.

חדש בצוק מנרה - רכבת בצוק - סיור מודרך ממונע בטבע המשלב תצפית מרהיבה על לבנון, עמק החולה, החרמון ומטעי ההר - בנוף עוצר נשימה!

טלפון: 04-6905830 האתר פתוח במהלך כל השנה.
איך להגיע  לצוק מנרה? האתר נמצא על כביש 90, בכניסה הדרומית לקרית שמונה.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה