יום שבת, 10 בנובמבר 2012

איפה ישנים בראש פינה?


בראש פינה הקטנה יש לא פחות מ 400 חדרי אירוח, והם נקראים בדרך כלל חצרות, אחוזות או פינות. יש קסם רב בחצרות האבן המוצלות, בחדרי האורחים הגדולים והמרווחים, ובבתי האבן הקרירים והעתיקים.

פינה בלב


פינה בלב, כשמה כן היא, צימר בצפון, ממוקמת בלב המושבה העתיקה, על פני שטח רחב ידיים הצופה אל הנוף המקסים של הרי הגולן, החרמון, עמק החולה והגליל. הסוויטות הפרטיות והמפוארות, מעוצבות בסגנון רומנטי, מאובזרות במיטב הציוד החדיש והמפנק, והן המקום המושלם לזוגות המחפשים ליהנות מאווירה רומנטית, רגועה וקסומה. כל סוויטה מעוצבת ייחודית. להתרגש בסוויטת ירח הדבש הרומנטית, לאהוב בסוויטת הבוסתן, להתפנק בסוויטת הר כנען ולהתרווח ולהתענג בסוויטה המלכותית הענקית הצופה לנוף פנורמי מכל פינה בפנים ובמרפסות הנוף הפרטיות שלה.
הסוויטות המפוארות והרומנטיות של "פינה בלב" טובלות בירק וסביבן בוסתנים חלומיים, בהם פינות ישיבה מרגיעות ומלבבות ובריכת טבילה עם מי מעיינות מהוואדי של ראש פינה העתיקה.
חמישה חדרים יפהפיים ומרווחים בחצר פנימית מטופח בלב גן. אחד הוא סוויטה מרווחת של 80 מ"ר לכל סוויטה יש מרפסת, ג'קוזי זוגי, מטבח מאובזר כולל מכונת אספרסו, מיטה נוחה, פינת ישיבה וטלוויזיה, אינטרנט חופשי, ובריכת שכשוך קטנה בחצר. בחצר יש גם יגם מתחם נעים לאורחים לשתיית קפה או תה לאירוחף ובו מתקיימות גם סנדאות שף ועוד. ארוחת הבוקר טובה מאוד. עוד במקום שני חדרי טיפולים.


אחוזת שלומית

אחוזת שולמית הוקמה בשנות ה-30 של המאה שעברה, על צלע ההר במושבה היפיפייה ראש פינה. האחוזה שוכנת במבנה מקסים המשלב אבן ובזלת, והאוצר בחובו סיפורים היסטוריים מתקופת המנדט, יבוש החולה ומלחמת הקוממיות .
בשנת 1996 שופץ המבנה ע"י משפ' ברכוז, תוך שימת דגש על שמירת אופיו המיוחד, והפך למלון "בוטיק" המכיל 4 חדרי אירוח בסיגנון אירופי ומסעדה צרפתית המתמחה, בנוסף לתפריטה העשיר, גם בעישון דגים ובשרים מיוחדים.
המטבח המשובח, השירות האישי והאדיב אשר מוענק לכל אורח באחוזה, והנוף המדהים שנשקף מהמרפסות והחלונות, הופכים את אחוזת שולמית למסעדה ומלון מהמובילים והמועדפים על אורחים המבקרים באזור הצפון .


מלון פינה בראש



זהו אחד ממתחמי האירוח הראשונים בראש פינה, וכולו משדר חמימות והתאמה לילדים. בעלי המקום גובים רק 50 שקל תוספת מחיר לילד, כלומר מחייבים רק על האוכל ולא על הלינה. גם המתחם הזה היה חצר איכרים עתיקה ששופצה. המשפחה מגדלת כבר דור שישי של מקימי המושבה. במתחם שבעה חדרי אירוח מרווחים ונאים.








אחוזת יסמין

האחוזה היפהפיה הבנויה בבית אבן נמצאת דווקא בהרחבות, בשכונה ד'. המקום הוא אחד ממתחמי האירוח המוקפדים, האסתטיים והמיוחדים בסביבה. ממצעים ועד אהילים, ממאפיים ועד מתחם הטיפולים - הכל נעשה בשלמות.
באחוזה חמש סוויטות יפות, חדר אירוח מרכזי ומטבח לשימוש האורחים, בריכה, חדרי טיפולים, ג'קוזי, סאונה, ארוחת בוקר גדולה וארוחות שף על פי הזמנה.


חצר שולמית - בית מרגוע
חצר איכרים משוחזרת. החדרים יפים, בלב החצר בריכה, בצד השני בוסתן ענק, והאורחים מוזמנים לבית המרכזי בו מוזיקה, ספרייה, קפה, תה, עוגיות ושקט נפשי במנות גדולות. בית ההארחה חצר שולמית שוכן בבית חווה היסטורי מהמאה ה-19. בית ההארחה ממוקם בראש פינה, במרחק של 18 ק"מ מהכנרת, ומציע בריכה וחדרים ממוזגים עם ג'קוזי.
כל החדרים בבית ההארחה כוללים מרפסות מהן נשקפים נופים של הגן או של ההר. כל החדרים כוללים מטבחון, מיני בר ומתקנים להכנת תה / קפה.
בית ההארחה פועל תחת ניהול משפחתי ומאפשר לאורחיו להירגע בסביבה שלווה. היום מתחיל עם ארוחת בוקר קונטיננטלית הכוללת מאפים טריים, פירות וגבינה מקומית. עיר הקודש צפת נמצאת במרחק של 10 ק"מ מבית ההארחה.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה