יום שישי, 1 במרץ 2013

מסעדת איסקנדר בנהר הירדן



מסעדה בצפון – מסעדת איסקנדר כשרה למהדרין

אתם בצפון יחד עם בן הזוג, לבד, כחלק מקבוצה או עם כל המשפחה, אתם אחרי טיול טוב ומהנה (או לפניו ) ואתם מחפשים מסעדה בצפון, חשוב לכם שזו תהיה מסעדה יפה, נעימה ובעיקר מאוד טעימה אשר תוכלו לסעוד בה ויחד עם זאת להמשיך וליהנות מהנוף הצפוני המרהיב.



מסעדה בדיוק כמו שחלמתם הנה מסעדת איסקנדר. מסעדת איסקנדר היא מסעדה השוכנת על גדות נהר הירדן כאשר מסביבה נוף פסטורלי מרגש ומיוחד. מסעדת איסקנדר היא ממסעדות הבשר הטובות בצפון. מסעדת איסקנדר מתמחה בבישולי קדירות, נזידים ומאפי בשר מעולים.

מסעדת איסקנדר הינה גם מן הטובות במסעדות הדגים באזור. תפריט המסעדה כולל מגוון מאכלים ים תיכוניים הכוללים שלל דגים.

מסעדת איסקנדר היא כאמור מסעדת דגים ובשר מיוחדת במינה, טעימה וכמובן כשרה ומותאמת לציבור שומרי המסורת.
במסעדת איסקנדר מתמחים באפיית מאפים בטאבון טורקי (הנאפים על ידי שני אופים טורקיים) בהכנת מעדני גריל, מרקים, תבשילים אחרים ועוד.

מלבד לאוכל הטעים והערב לחך המוגש באיסקנדר, ארוחה במסעדת איסקנדר כוללת הנאה מהנוף המרהיב של צפון רמת הגולן והר החרמון וכמובן האזנה לצליל היפה ביותר שמפיק הטבע הצפוני, צליל זרימת מי נהר הירדן. ומה יותר טוב מאשר שילוב של אוכל מעולה, נוף מרטיט ומוזיקה טובה !

מסעדות בצפון, מסעדת דגים ומסעדות בשר יש לרוב אבל מסעדה כמו מסעדת איסקנדר ישנה רק אחת. מסעדה אשר במקום אחד מגישה מאפים, ומטעמי בשר ודגים, שומרת על כשרות ומספקת הנאה בלתי רגילה מהנופים והצלילים שמפיק הטבע .

באיסקנדר מובטחת לכם חווית מסעדה יוצאת דופן.

ניתן לערוך כנסים במקום, אירועי קבלת פנים ואירועים חגיגיים אחרים.
צוות מסעדת איסקנדר הינו צוות שירותי ונעים וישמח להרכיב תפריט מיוחד לאירוע שלכם.
שעות פתיחה :12:00 עד 21:00
ימי פתיחה א' עד ו' יום ו' עד השעה 15:30

לתיאום קבוצות אנא צרו קשר  050-6534828





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה