יום שני, 11 בנובמבר 2013

אקויה ספא ותרבות בילוי חדשה






אקויה, תרבות בילוי חדשה - שילוב מרתק בין מנעמי ספא, אירוח קסום וחדווה קולינרית. במתחם אקויה יצרנו הרמוניה קסומה של מנעמי החיים הטובים ספא איכותי, המגיש היצע עשיר של טיפולים, גן אירוח מרהיב ביופיו, ובוטיק קולינרי עם שיק אופנתי, מבית היוצר של מסעדת “ערמונים“, מנות שף טריות ומשובחות המוגשות חופשי במהלך כל היום.


ספא אקויה להנאתכם 15 חדרי טיפולים מפוארים. מחשבה רבה הושקעה בעיצובם, כך שישרו אווירת מרגוע, נינוחות, עם נגיעה אופנתית. הספא מציע מניפה עשירה של טיפולים עדכניים וחדשניים. צוות המטפלים הוא צוות עילית. אנשי מקצוע מוסמכים מהמובילים בארץ שנבחרו בקפידה. באזור הספא, טרקלין מנוחה המגיש, באווירה מרגיעה, כיבוד קל חופשי, שתיה חמה וקלה ופינות מנוחה מפנקות.


קולינריה באקויה לבאי הקלאב מזומנת חווית אירוח קולינרית עשירה, על טהרת השפע, הטבעיות והבריאות. יצרנו קונספט קולינרי חדשני עם שיק אופנתי. “בוטיק“ קולינרי של דליקטסים ומנות טריות, משובחת, קטנות ואישיות, המוגשות בשפע, ובצורה שוטפת במשך כל זמן האירוח. מטעמי המקום הם פרי יצירתו של השף המוערך ממסעדת ערמונים. המטעמים האהובים של ערמונים, לצד החדשים, יוצרים מזיגה מופלאה של ניחוחות וטעמים.
במטבח הפתוח לעיני האורחים, נמצאים כל העת חומרי גלם טריים, המשמשים ליצירת מנות מעניינות, מגוונות וטעימות כיד הדמיון העולה על השף. המטבח העשיר מאפשר לגוון ולשנות את התפריט מדי יום, וכולל קשת רחבה של טעמים ואפשרויות בהגשה אישית.התפריט משתנה מידי יום וכולל מגוון טעמים

מתחם אקויה מזמין את אורחיו לערוך אירועים פרטיים במקום. אלו אירועים בסגנון ייחודי, התואמים את האווירה של המקום ומתחברים להווייתו. חווית הגן עם פינות הישיבה האינטימיות, הבוטיק הקולינרי החדשני, חווית הג’קוזי בטבע, וטעימה של טיפולי ספא, מאפשרים ליצור אירוע חדשני ומיוחד. ימי הולדת, חגיגות בר/בת מצווה, חתונות, מפגשים עסקיים, ומפגשים חברתיים יכולים לקבל מימד מעניין ומרגש. באקויה צוות מקצועי המלווה ומנהל את האירוע. לכל אירוע נבנה קונספט פרטני, והתאמה קולינרית ייחודית עבורו. המרכיבים הייחודיים של המקום מאפשרים ליצור אירוע אישי בלתי נשכח.



 
 

דיזנהאוז | הדקה ה 90 | אל על | גוליבר תיירות | איסתא | וואלה טורס | נופש ישיר | אופיר טורס | השטיח המעופף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה