יום שבת, 16 בנובמבר 2013

בית וקט אירוח כפרי קיבוץ לוחמי הגיטאות


בית וקט אירוח כפרי בקיבוץ לוחמי הגיטאות


אתר הנופש "בית וקיט" בקיבוץ לוחמי הגטאות עבר לאחרונה שיפוץ נרחב הכולל עיצוב חמים ונוסטלגי ומגע אישי של מעצבים מהארץ ומהעולם בחדרי האירוח המשופצים. והבראנץ' המפורסם – עדיין הכי טוב בגליל!
פריטי ריהוט מעוצבים, ריצוף פרקט, שפע של אור וחללים רחבים ונעימים – כל אלה מקבלים את פני המתארחים בחדרי האירוח המשופצים של אתר הנופש הגלילי בית וקיט שבקיבוץ לוחמי הגטאות. השיפוץ והעיצוב נעשו בעזרת מעצבים מוכשרים מאוד מהארץ ומהעולם. מלבד העיצוב הייחודי, בכל חדר תחכה גם "ארוחת ארבע" - צלחת מלאה בכל טוב, ומרפסת דק עם בריזה גלילית שבה אפשר לסעוד.
הבראנץ' המפורסם של המקום עדיין מציע שפע עצום וצבעוני של מנות, סלטים, מאפים - עשרות צלחות מלאות במיטב של הגליל.

חדרים המחודשים גדולים ומאווררים ומעוצבים בפשטות ובטעם. הריצוף הישן הוחלף במשטח פרקט, בכל חדר מחכה מיטה זוגית רחבה אשר נעשתה בעבודת פרזול מיוחדת ופינת אוכל מעוצבת הכוללת שולחן וכיסאות בעבודת יד מחומרים ממוחזרים. על הקירות נתלו תמונות מוגדלות מארכיון הקיבוץ והכל ביחד נותן אווירה חמימה, מחבקת ונוסטלגית.

על שולחן האוכל תצפה לאורחים חוויה נוספת – ארוחת ארבע, ממש כמו בקיבוץ של פעם – כיכר לחם ריחנית חמאה ומרקחת תוצרת בית, המשתלבים נהדר עם תה או קפה המרגיעים של אחר הצהריים. להשלמת החוויה, ניתן לאכול את ארוחת הארבע במרפסת דק אשר נמצאת בכל חדר, להרגיש את הבריזה הגלילית של שעות הערב המוקדמות ולהשקיף על המרחבים הירוקים של הקיבוץ. אפילו חדרי השירותים לא קופחו, וגם שם העיצוב נקי משולב עם תאי אכסון ייחודיים עשויים חוטי ברזל, שמשלימים את החוויה הייחודית שבחדר.

ג'וי ואן ארוון ההולנדי ופין האלגרן השוודי עיצבו את פינות האוכל המיוחדות בחדרים - בשיטה אקולוגית משאריות עץ. השניים נפגשו דווקא בישראל והקימו סטודיו וגלריה בשם Godspeed. התוצאה הסופית רהיטים ייחודים ומסקרנים, שהם יצירת אמנות בפני עצמם.

יש הרבה חדש בבית וקיט, אבל את הבראנצ'ים הידועים של המקום, אין צורך לשנות, הם משתנים כל הזמן, על פי עונות השנה, חומרי גלם מקומיים והשראת עובדי המטבח, ותמיד בעושר אדיר של מנות.

מגוון עצום של גבינות עיזים, סלטים צבעוניים, ירקות כבושים, אנטי פסטי, חביתות ירק, לחמים הנאפים במקום, מרקחות תוצרת בית ועוד. הכל מסודר בשולחן ארוך מלא בעשרות צלחות עם כל המגוון הרב והטרי שהוכן במיוחד עבור סועדי הבראנץ'.

 

דיזנהאוז | הדקה ה 90 | אל על | גוליבר תיירות | איסתא | וואלה טורס | נופש ישיר | אופיר טורס | השטיח המעופף

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה